Pages

Monday, September 3, 2012

Senyum ada makna..:)


Makin hari makin busy

assalamualaikum...
Untuk harini..aku curi-curi masa sikit untuk memuntahkan ape yang ada dalam hati aku ni..
Hanya Allah je yang tahu penatnye aku utk semester 5 ni..sepenat-penat aku, 
ade lagi orang lain yang lebih penat..
contohnye buah hati aku..die busy dah jadi normal sebab dari semester 1 lagi memang macam tu..huhuuhu..
btw, aku lebih memahami dia..walaupun tinggal sebulan utk masa kuliah lepas naik raya, tp seakan lama sangat lagi..
xsabar nak cuti sem..yippii!! nanti boleh kerja part time..byk sgt memori..huhuhu...

bukak je buku FIN323 ni tp xkhatam lagi..adoi!! esok quiz la cik adik oii...aiyak! macam mane ni??? 
xpe2, jap ag khatam k..haha... Jangan marah ye Miss Nadia..
esok quiz calculation..whoahhh!! mencabar(actually susah giler)
mane ade brnda yang senang nak capai dlm dunia ni kaau xde usaha..

Eh3....?? tetibe rase rindu kt umi..xlama lagi aku akan dapat adik lagi..InsyAllah...amin...:)
aku doakan yang terbaik utk ibuku..
yang sedihnye sbb umi dah comfirm akan kene operate..huhu..kali ke-3 dah masuk ni nt..
sayang umi..nak gtaw depan2 malu..so, jerit dlm hati jelaa..hehehe..

aku rase dah cukup setakat ni..masa untuk mencintai FIN323 pulak..nk jiwang2 sikit...
hikhokhek!!