Pages

Saturday, August 13, 2011

KERANA CINTA....

Assalamualaikum...
hati sebenarnye rase xnak post kt blog ni..
tapi tak de tempat nak mengadu..
disinilah sekurang2nye dapat tenangkan sikit hati ni..
CINTA...
ada ape dgn cinta tu sebenarnye...??
kalu setakat kesedihan, kelukaan..
lebih baik cinta itu MATI...
SEBAB..manusia boleh mati kerana cinta..
aku takkan sesekali jadi manusia yg xbersyukur..
mungkin ada hikmah disebalik apa yg berlaku..
kalau itu yg terbaik,,aku pasrah..
takdir Allah itu tetap..
tapi aku masih berharap aku mampu mengubah takdir itu..
berapa kali aku menangis kerana CINTA???
berapa kali aku kecewa kerana CINTA??
memang betul kata orang..
CINTA ITU AIRMATA..
CINTA ITU KETAWA..
CINTA ITU MEMBUNUHKU..

Monday, August 8, 2011

kesian kt my hubby...hehehe...

sangat-sangat kesian kt hubby saya.. huhhu... die demam lg..kesian sangat.. nak marah pon ade gn die ni taw.. kesihatan xnk jage..tu asik demam.. dah tido xmenentu macam mane xdapat penyakit.. geram sgt gn die!!! grrr.... bile demam mulalah merengek2.. macam budak2 plak..hehehee...tapi xpe..hati dah sayang kn..kne take care pasal die..nanti kte xsayang die plak..dah jd satu masalah plak tu..nak elak la kalau boleh kn..

tanak la gadoh2 kn.. xbaik.. nanti kurang kasih sayang plak.. tapi die ni degil skit..biase lah lelaki.. EGO... hehhe... jgn marah ye by..membebel skit je..kalau x awak tu degil..ske tido lmbat..paling tidak kang ayat die.."dah kje syg"..abis, ape lg aku bleh ckap.. iyakan ajelah.. napelah kami bukan satu kampus..bleh gak aku tolong die wat kje..sian kt die..yg paling best dapt tgk@ jmpe slalu..hihihih....i miss u so much by.. <3 


LEMAN JAQ <3 ATY ZATTY
MUAHH UNTUK KAMU BYY... Hee...


Sunday, August 7, 2011

suke tahap gaban

AMAR BAHARIN
aku sangatlah suka kt actor ni..
xtaw la npe aku suke tahap gaban kt die ni..
dah la hensem..macho plak tu..
weeee!!! suke giler ah kt amar baharin ni..
kalau la dapt jumpe die..
sekali pn xpe..dpt jd pkwe or skandal oke gk..
hahahhaha..
macam dapat plak kn..!
papepon aku mmg suke kt die ni..
siap wat folder khas nk save pict die..
huhuuhu...
bkn obses k..minat giler je..
ehehehe....
kalu boley tiap2 hari nk tgk muke dia yg comel a.k.a jambu !! 
hahahahaha....
siap wat background pict tok lappy ag tuh..
wawawawawa....

 hensem x..??

comel tol lah !!

SAYA SUKA AWAK !!!!!!
~~~HAHAHAHAHAHAHAHA~~~