Pages

Thursday, April 14, 2011

MAMPU KE AKU..??

MAMPUKAH??
mampukah aku untuk bertahan..??
mengejar sesuatu yang belum pasti..
belum pasti menjadi milik kekal aku..
sampai bila semua ini akan terjadi..?
apakah aku tidak punya hak untuk merasa kenikmatan
berkasih sayang..
pada siapa untuk aku mengadu nasib..?
PLEASE!!!
tolonglah faham keadaan aku..
apa yang aku perlukan..
aku perlukan kasih sayang..
daripada siapa??
daripada AWAK luqman hakim!!
kenapa ? susah sangat ke nak faham ayang..??
abang nak ayang buat apa lagi untuk abang???
tak cukup lagi ke selama ini?
tak semua manusia sempurna..
tak semau benda yang kita nakkan
kita akan dapat..
apa salah ayang lagi??
jangan la layan ayang macam ni..
ayang ada perasaan..
hati siapa yang tak terguris abang..
ayang perlukan abang...
memang ayang tak boleh bergantung pada abang je..
tp..ayang perlukan abang..
mana abang bila ayang perlukan abang..
takpelah abang..
ayang akan cuba faham abang lagi..
tp..ayang takut masa tu nanti ayang dah tak
mampu untuk bertahan...
maafkan ayang untuk luahan ini..

No comments:

Post a Comment