Pages

Friday, April 8, 2011

Berfikir....

ape dah jd dgn diri aku ni.. ??
ape nk jd dgn diri aku ni..??
perlu ke aku jd macam ni..??
ape penyelesaian yg sewajarnye aku ambil..??
TODAY,
 aku betol2 rase down..
even aku xtunjuk kt kawan2 n classmate...
aku rase sedih sgt..
macam mane aku nk atasi benda2 mcm ni..??
kadang2 aku rase letih sgt layan karenah kwn2..
mmg berkawan satu benda yg amat menyeronokan..
..tp..bila sedih+marah+terase hati tu ade..mam mne...???
aku bukan nk cakap yg aku ni kawan yg baik..cume aku perlukan seorang
kawan yg betul2 memahami diri aku..
kawan yg ade mase susah dan senang..
aku rindukan kawan2 lame sekolah dulu...
korang...aku rindu korang..(5PA'09)
YESTERDAY,
aku menangis lagi..bengkak sgt mata aku..
itu je cara untuk aku lepaskan kesedihan aku..
airmata aku adalah peneman setia aku..
masalah yg terlalu banyak..
terlalu banyak untuk difikirkan..
pada siapa nak aku luahkan..??
pada sidia..???
si dia terlalu busy dengan assignment dia..
sampaikan kadang2 aku pun terabai..
memang aku tak boleh bergantung pada dia seorang je...
..tp..bila aku perlukan dia..mana dia..???
di sebelah aku..??di belakang aku..??atau tiada depan mata aku..??
bukan tu yang aku mahukan..
cukuplah sekadar dia sudi menemani aku di talian..
aku x minta lebih..hanya itu..
KENAPA???
kenape sekarang kami selalu gaduh..??
...kenape...????
kami dah xsehaluan..??
"jauhkanlah perkara itu Ya Allah"
berilah kami peluang..
pernah dia fikirkan perasaan aku...???
salah aku ke sayangkan dia..??
....abang.... 
berilah peluang pada diri kita untuk berfikir dengan waras..
fikir akan penyelesaian yang terbaik tanpa seorang pun yang akan terluka..

~atyzattylemanjaq~

2 comments: