Pages

Thursday, April 28, 2011

LETIH OTAKKU

Letih sungguh minggu2 akhir kat sini..
banyak pulak tuh yg nk kne study..
maklumlah nak jd manusia yg berguna kene lah study..
kene lah rajin..
tp mmg letih la..
kenape lah UiTM ni g wat jadual yg tol2 menyeksa student..
cam aku ni lah..
struggle nk mati..hohoho...
hati pikir nk balik rumah je..
kepala pikir nk study je..
yg mane satu..idaman kalbu..lalallaal~~
sempat pulak nk menyanyi..
malam2 camni mula lah ngantuk tu datang bertandang..
hahhaha..nonsense !
rase malas nk study pon ade gak..
but.. bila pikirkan my mum..OMG!! i cant do that..
actually what i hv done just   now is really useless..
online,,online,, n online..
(bkn selalu pn)
hihihihihi...
emm full stop for today...
mood: study~~~~ lalalla~~~

Saturday, April 23, 2011

TERUK BETUL !!

memang xagak-agak la kaqn wat camtu td..
tiba2 xley pakai jeans n shirt..
bikin gua hangin la kn...

letih kot nk balik kolej balik n salin bju kurung..
ingat wa robot ke..??
huh !
tup2 !! masuk je dewan tempat duduk xde pulak..
mmg shit r kn bdk2 klas lain...
xreti2 lg ke nk amik exam cmne..
sedar2 lah diri tu nk dok dlm klas org..
menyusahkn org tol..
ley pulak wat muka xbersalah.
pengawas exam pn same naik je blurrr nye...
bape kali wa tukar tempat duduk..
xpatot lgsng r wei !
nyusahkn org je nk tulis byk2 kali no meja..
dah  3 kali nk kne isi benda yg same..
wa cukup benci r ende2 cmni..
ingat exam tu 5JAM ke ????
2JAM jela wei...
jgn r nk nyemakkan kpale wa yg dah penuh gn note2 nih,,,
hurrrh!!! geram ni geram...
len kali cek dlu dri tu klas ape n jge course ape..
xdela nk mnyusahkn aku..
bikin sesak je...

Wednesday, April 20, 2011

terasa sangat... :'(

Aku terasa sangat gn dorang..
especially DIA !!
selalu wat aku terasa gn perbuatan die tu..
hoii !! xreti nk jge perasaan kwn ke ??
knpe ko selfish sgt ??
mmg xgne la buat baik gn ko pmpn !!
shit !!
ko mmg pentingkn dri sendri..
xpernah pikir perasaan org lain..
ko mmg keji la !
selama aku kt uitm ni..ko lah satu-satunye kwn yg 
xpenah pikir perasaan org n SELFISH !!
aku dah byk sabar gn perangai ko..
huh !!!


p/s: pada kn2 yg kt luar tu..tlonglah hargai kwn2 korang..jgn la buat cmtu..hidup ibarat roda..nt korang akan rse balik atas ape yg korang dah buat..renung2kanlah..

Saturday, April 16, 2011

akhirnya...

segalanya telah pulih seperti biasa..
malah lebih baik..aku bersyukur sgt..
alhamdulilah...
memang ada hikmah disebalik semua yang berlaku..
hubungan kami semakin erat..
abang!! iloveyou !!
<3 <3
but...
so sad...
i  got flu..
tekak aku sakit sgt..
macam nk terkeluar anak tekak ni..
huhuhu...
final pn dah x lama lagi..
apa nk buat ni..??
kamon la zatty...study laa..
nk tunggu apa lg??
jawapan jatuh dr langit ke??
impossible!
hahahaha..
well...do the best !
n get DL again...
chayok2!!!(",)

Thursday, April 14, 2011

MAMPU KE AKU..??

MAMPUKAH??
mampukah aku untuk bertahan..??
mengejar sesuatu yang belum pasti..
belum pasti menjadi milik kekal aku..
sampai bila semua ini akan terjadi..?
apakah aku tidak punya hak untuk merasa kenikmatan
berkasih sayang..
pada siapa untuk aku mengadu nasib..?
PLEASE!!!
tolonglah faham keadaan aku..
apa yang aku perlukan..
aku perlukan kasih sayang..
daripada siapa??
daripada AWAK luqman hakim!!
kenapa ? susah sangat ke nak faham ayang..??
abang nak ayang buat apa lagi untuk abang???
tak cukup lagi ke selama ini?
tak semua manusia sempurna..
tak semau benda yang kita nakkan
kita akan dapat..
apa salah ayang lagi??
jangan la layan ayang macam ni..
ayang ada perasaan..
hati siapa yang tak terguris abang..
ayang perlukan abang...
memang ayang tak boleh bergantung pada abang je..
tp..ayang perlukan abang..
mana abang bila ayang perlukan abang..
takpelah abang..
ayang akan cuba faham abang lagi..
tp..ayang takut masa tu nanti ayang dah tak
mampu untuk bertahan...
maafkan ayang untuk luahan ini..

Monday, April 11, 2011

tolonglah mengerti....

susah sangat ke nak faham hati perempuan??kenapa selalu ulang perkara yang sama je...??takkan tak faham2 lagi hati perempuan macam mana...nak cakap macam mana lagi baru nak faham??awak xsayang saya ke??awak cakap awak sayang ..tapi..kenapa asyik sakitkan hati saya..??awak tahu x..saya sayamg sangat kat awak..awak la orang yang penting dalam hidup saya..saya sayang awak sangat2...awak..dah macam2 saya cuba tok kebaikan kita..tapi..nampaknya macam x memberi kesan yang baik je tok hubungan kita..saya sayang awak sangat2...tolonglah faham isi hati saya...........:(

dimanakah....?????

kt mana ni..???
nk cari kt mne lg ni..??
esok da kne ade..
huhuhu...
cepat la muncul...cepat!!!
tolong la aku...aku xtaw nk cari kt mane lg..huhu...
kalu x nt dpt NANDEK...
tolong lah...
kawan2 ade yg taw nk cari ktne??
actually aku malu nk tnye@ cakap..
aku xtaw nk cari soalan past sem cmne n ktne..
huhuhuh...
ciannye kt aku kn...
cepat la...tolong aku cari...esok nk gune ni...

Friday, April 8, 2011

Berfikir....

ape dah jd dgn diri aku ni.. ??
ape nk jd dgn diri aku ni..??
perlu ke aku jd macam ni..??
ape penyelesaian yg sewajarnye aku ambil..??
TODAY,
 aku betol2 rase down..
even aku xtunjuk kt kawan2 n classmate...
aku rase sedih sgt..
macam mane aku nk atasi benda2 mcm ni..??
kadang2 aku rase letih sgt layan karenah kwn2..
mmg berkawan satu benda yg amat menyeronokan..
..tp..bila sedih+marah+terase hati tu ade..mam mne...???
aku bukan nk cakap yg aku ni kawan yg baik..cume aku perlukan seorang
kawan yg betul2 memahami diri aku..
kawan yg ade mase susah dan senang..
aku rindukan kawan2 lame sekolah dulu...
korang...aku rindu korang..(5PA'09)
YESTERDAY,
aku menangis lagi..bengkak sgt mata aku..
itu je cara untuk aku lepaskan kesedihan aku..
airmata aku adalah peneman setia aku..
masalah yg terlalu banyak..
terlalu banyak untuk difikirkan..
pada siapa nak aku luahkan..??
pada sidia..???
si dia terlalu busy dengan assignment dia..
sampaikan kadang2 aku pun terabai..
memang aku tak boleh bergantung pada dia seorang je...
..tp..bila aku perlukan dia..mana dia..???
di sebelah aku..??di belakang aku..??atau tiada depan mata aku..??
bukan tu yang aku mahukan..
cukuplah sekadar dia sudi menemani aku di talian..
aku x minta lebih..hanya itu..
KENAPA???
kenape sekarang kami selalu gaduh..??
...kenape...????
kami dah xsehaluan..??
"jauhkanlah perkara itu Ya Allah"
berilah kami peluang..
pernah dia fikirkan perasaan aku...???
salah aku ke sayangkan dia..??
....abang.... 
berilah peluang pada diri kita untuk berfikir dengan waras..
fikir akan penyelesaian yang terbaik tanpa seorang pun yang akan terluka..

~atyzattylemanjaq~

Thursday, April 7, 2011

kesinambungan....(trip)



                                                               JBM1122A(2011)

...best mmg best !! hihi.. tu lah yg boleh aku ungkapkan..trip yg yg sgt best+meriah+fun giler..hahaha...walaupun 2 hari je..tp kire okey la..xmcm trip pn ade gak taw..nk taw nape?? sbb mcm g jln2 je gn kawan2..haha...yg paling aku xley lupe kn,,pg tadi (mse bekfes)..hahaha...pdn mke pkerja resort tu..bersepah2 kteorg mkn..mcm2 kteorg tibai..abis taw sume mknan tok pg tu...hahaha...xlarat aku nk ketawa..pas mkn kteorg rehat2 jp n then tros gerak nk balik segamat..tp singgah ler kejap kt JJ melaka..dah la bg 1jam 45 minit je..nk shpping..nk mkn lg..nk usha2 lg..hiihihii...tp okey la drpd xdpt lgsg kn..smbil2 tu sempat gak aku menyedekahkn duit kt kdai2 bju..hahaha...niat hati mule2 xnk shpping tp xlarat seyh...tgk bju cntik2..duit aku pn cntik je keluar...ngee...pastu kteorg blik lah...ke tempat asal kami..huhu

Tuesday, April 5, 2011

burger...burger...dan burger...

Assalamualaikum...(ade org x) 8)
aku nk citer sikit ni...
sikit je..xbyk pn...hihi...mentang2 la minggu test kn..
aku dah dua mlm turut2 mkn burger je..hahaha..
.sebenarnye xde selere la nk mkn nasi...hahaha(nk diet)..kui3...
burger pn burger laa...jnji sedap..favourite aku gk..hahaha...
burger kt uitm ni murah taw..
xmacam kt rumah aku tu..mahal gle..huhu..
xptot2...yg penting...SEDAP!!hahaha...
kadang makan 1 xcukup taw..
ase nk tambah ag 1 je..hihihi...
ESOK PERGI TRIP KT SHAH ALAM..
bestnye..dapat jalan2 lg..hihi..
trip yg dijangkakan best kot..
lain yg dirancang,lain yg jadinye..
nasib xcancel kn..? haha..
yg paling best kelas aku pnye kje amek gambar je..xyh wt report..haha
waa...:'(.. kesian kt kelas B n C..kua3..
dapat plak sebilik gn geng..mmg besh r kn...
excited siot !!
hahahaha...

p/s : to be continue........  =)

Monday, April 4, 2011

D-day !!


arini genap 2 tahun 10 bulan saya gn sidia...alhamdulilah..macam2 yg kite dah lalui bersama..arini hati saya sgt tenang..ayg sayang abg..ayg harap hbgan kte berjaya ye..smpai ke jinjang pelamin..oppss!! smpai ke masjid tok akad nikah..hihiihi...HAPPY D-DAY !! <3




love u hubby !! hihi..~~

ketensionan + alhamdulillah

minggu yang sangat penat dan pening gn test..berderet2 test..mmg saya sayang la kn lecturer2 saya...but, saya nk  ucap tQ sgt2 kt lecturer n tawan2!..hihihi...arap2 dpt cover balik markah test 1 aritu...huhuhu..saya nk DL ag..nk mintak biasiswa jpa..hehehe..doakan saya dpt ye ?! rindunye nk balik umah..almost 2 month dear! saya xbalik..nk homesick dah ni..hihihi...saya rindukan sidia jugak laa...bile dapat jumpe lg ??..nt kte jmpe lg ye..
 <3 <3

Saturday, April 2, 2011

study..study..study..

tibalah masa untuk aku study mkt 243..subjek yg byk kne membaca..n mengingat..huhuhu...poning2..nok pecoh doh palo ambo ni...hahahaha.... btw,,bye2..gua nk stdy dlu..nt kte sambung lg ye... jp2..kite ??? blurp....

thank you editkan gambar saya..

thanks shahrul..(nad punye hubby) hihihi...editkan gambar aku..like2 !! hihi..actually, aku ske sgt gmbaryg nad amikkan..huhu..tp syg gnbar tu xde nk publish..xde rezeki kot ??..huh ! :( .. papepon tQ kat nad and shahrul..




simple je..but.....? i like it !! <3